Česta pitanja


Česta pitanja
o dostavi iz web shopa
  • Koliki su troškovi dostave iz web shopa?

    Troškovi dostave ovise o načinu isporuke.
    Isporuka poštanskih paketa: 30,00 kn
    Cargo isporuka: 200,00 kn
    Isporuka na otoke: uz dodatak 70,00 kn

     

    Gratis dostava za kupnje iznad 3990,00 kn.

     

    Kod kombinacije poštanske i cargo isporuke, plaćate samo cargo.
    Dodatak za isporuku na otoke se dodaje na osnovnu cijenu dostave.

     

    Trošak dostave odabranih artikala uvijek je naveden u pregledu košarice, prije koraka za plaćanje, tako da unaprijed znate ukupan iznos za plaćanje.

  • Što je poštanska isporuka, a što cargo?

    U poštanske isporuke spadaju svi paketi koji su u zadanim gabaritima: maksimalni volumen 0,25 m3, maksimalna težina 30 kg te maksimalna dužina 3,0 m, kvadratni oblik.


    U cargo isporuke spadaju svi paketi koji su teži od 30 kg, ili se dostavljaju na euro paleti tj. kvadratni paketi koji ne premašuju dimenzije 2x2x1,8 m , tepisi te drugi oblici. Maksimalna duljina  6 m.

  • Mogu li tražiti željeni termin isporuke?

    Možete tražiti isporuku na određeni datum, ali ne u određeni sat. Molimo vas da željeni datum isporuke navedete prilikom narudžbe u polje KOMENTAR ili nas unaprijed kontaktirate na mail shop@xxxlesnina.hr .


    Dostave vršimo od ponedjeljka do petka, od 08.00-16.00 sati. Izuzetak ovome su otoci na koje se dostava vrši sukladno rasporedu vožnje teretnih trajekata.


    Molimo vas za razumijevanje da ne možemo uvažavati zahtjeve za skraćivanje roka isporuke koji je naveden prilikom naručivanja odabranih artikala te u našim Općim uvjetima.

  • Koji je status moje narudžbe?

    Provjeru stanja vaše narudžbe možete izvršiti klikom na PROVJERA UGOVORA u podnožju web stranice ili putem linka OVDJE .

  • Može li se adresa isporuke razlikovati od adrese računa?

    Može. Prilikom unošenja vaših podataka za narudžbu jednostavno označite polje „Želim navesti alternativnu adresu isporuke“ i pojavit će se dodatna polja za unos adrese dostave.

  • Mogu li sam/a podignuti robu kupljenu u web shopu?

    Namještaj kupljen putem web shopa možete sami preuzeti u odabranoj poslovnici ako je navedeni proizvod dostupan u toj poslovnici.

  • Zašto proizvod kupljen u web shopu još nije isporučen?

    Rok isporuke iz web shopa možete provjeriti na svakom artiklu i prije obavljene kupnje, unoseći poštanski broj u polje „rok isporuke za“.


    Prilikom uspješno izvršene kupnje na mail ćete primiti potvrdu narudžbe s navedenim rokom isporuke za kupljene proizvode. Roba koja se nalazi na skladištu web shopa isporučuje se u roku 3-10 radnih dana, a roba po narudžbi sukladno rokovima isporuke dobavljača.

  • Koji su načini preuzimanja robe iz web shopa?

    Robu kupljenu putem web shopa dostavljamo na željenu adresu.

     

    Kod kupnje namještaja imate i mogućnost sami preuzeti robu na skladištu odabrane poslovnice (moguće samo u poslovnicama koje odabrani proizvod imaju na skladištu).

  • Moram li uzeti cijeli dan za čekanje isporuke?
    Čim je roba spremna za isporuku naša dostava će vas kontaktirati kako bi s vama dogovorila točan dan isporuke. Na dan isporuke, otprilike pola sata prije dolaska, nazvat će vas i vozač koji vrši isporuku kako bi najavio svoj dolazak.
  • Isporučujete li proizvode u inozemstvo?
    Isporuka je moguća samo na području Hrvatske.
  • Mogu li dogovoriti montažu za robu kupljenu u web shopu?
    Trenutno u web shopu ne nudimo uslugu montaže. Nakon isporuke možete se obratiti najbližem centru Lesnine i s njima dogovoriti montažu vašeg namještaja.
  • Isporučuje li web shop na otoke?
    Isporuke vršimo na većinu hrvatskih otoka. Vrijeme dostave ovisi o rasporedu vožnje teretnih trajekata koji možete pregledati u našim Općim uvjetima poslovanja e-trgovine (dostupno u podnožju stranice pod oznakom WOUPII).
  • Vršite li unos naručene robe u objekt?

    Proizvodi kupljeni u web shopu dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.


    Usluga unosa namještaja u objekt se dodatno naplaćuje. Za više informacija i dogovaranje usluge unosa molimo vas kontaktirajte nas e-mailom na shop@xxxlesnina.hr .

Česta pitanja
o povratima u web shop
  • Što mogu učiniti ako mi je narudžba isporučena nepotpuna ili oštećena?

    Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s proizvodima koje ste zaprimili i postoji razlog za prigovor, rado ćemo vam pomoći i u što kraćem roku to riješiti. Kako bismo vaš zahtjev obradili što je brže moguće, želimo odmah dobiti sve potrebne podatke i izbjeći slanje dodatnih pitanja. 

     

    Zato vas molimo da ispunite OBRAZAC ZA PRIJAVU REKLAMACIJE i pošaljete nam ga putem maila zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje.  

     

    Postupak:

    1) Ispunite obrazac

    2) Snimite dokument

    3) U mail priložite fotografije i ispunjeni obrazac

    4) Pošaljite e-mail na: shop@xxxlesnina.hr

     

    Dodatna napomena: Ako ne možete ispuniti obrazac, pošaljite nam u e-mailu odgovore na sva pitanja iz obrasca. Molimo vas uvijek priložite fotografije oštećenja/nedostatka.

  • Kako mogu vratiti robu kupljenu u web shopu i koji je rok za povrat?

    Robu kupljenu u web shopu možete vratiti na adresu našeg web shop skladišta. Molimo vas da nam na mail shop@xxxlesnina.hr pošaljete ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

    Ugovor možete otkazati u roku od 14 radnih dana od dana kada ste primili proizvod. Proizvod trebate vratiti o svom trošku, u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži.


    Prilikom povrata molimo vas ispunite i priložite obrazac za povrat koji ste dobili s robom.


    Povrat novca za vraćeni proizvod dobit ćete u roku 14 radnih dana od zaprimanja robe na naše skladište web shopa.

  • Što trebam učiniti ako mi je isporučen krivi proizvod iz web shopa?

    Ako mislite da ste primili pogrešan proizvod, molimo vas da prvo provjerite svoju potvrdu narudžbe i sliku proizvoda na našoj web stranici.

     

    Mi ćemo vam vrlo rado pomoći. Molimo pošaljite nam sliku proizvoda koji vam je isporučen i jasan opis razlika između naručenog i isporučenog proizvoda, na mail shop@xxxlesnina.hr .

  • Kome prijavljujem reklamaciju za robu kupljenu u web shopu?

    Molimo vas reklamaciju prijavite na e-mail shop@xxxlesnina.hr .

     

    Molimo vas ispunite Obrazac za prijavu web shop reklamacije i pošaljite ga na mail zajedno s fotografijama oštećenja/nedostataka. Reklamacije se mogu prijaviti u periodu od 12 mjeseci od dana preuzimanja robe, osim kod proizvoda s produženim jamstvom 5 godina kako je navedeno u jamstvenim uvjetima.

Česta pitanja o uslugama
  • Mogu li rezervirati artikle u trgovini?
    Na našoj web stranici imate mogućnost rezervacija za sve artikle koji su u našem asortimanu u tom trenutku dostupni na skladištu i imaju opciju rezervacija.
    Roba je za Vas rezervirana 48 sati!
    Molimo Vas da obratite pažnju da je roba rezervirana u onoj poslovnoj jedinici za koju ste se odlučili i u toj poslovnoj jedinici robu i podižete.
  • Nudimo li uslugu montaže?
    Ukoliko želite uslugu montaže - mi smo tu za Vas.
    Stručni i ljubazni djelatnici Lesnine XXXL dostavit će i montirati Vaš namještaj iz snova.
  • Što ako prilikom preuzimanja robe/montaže artikl ima reklamaciju?
    Nedostatak na artiklu možete prijaviti dolaskom u najbliži centar Lesnine XXXL ili OVDJE.
    Kako bi Vašu reklamaciju riješili u što kraćem roku molimo Vas da ponesete cijeli artikl (mali artikl) kod dolaska u najbliži centar ili nam dostavite slike artikla i dijela koji reklamirate.

    Primjer kako napraviti slike možete pogledati OVDJE.

    U slučaju da je nedostatak uočen na tapeciranom namještaju molimo Vas da nam dostavite i sliku ambalaže.
  • Da li je moguće ostvariti besplatnu dostavu?
    Dostava za kupnju iznad  2500,00 kn je besplatna u I zoni.
    Dostava za kupnju iznad 30000,00 kn je besplatna na području cijele R.H.

    Za više informacija saznajte OVDJE.

    U posebnim akcijama Lesnina XXXL će Vam omogućiti i besplatnu montažu za pojedine robne marke.
  • Da li se dostava i montaža vrše isti dan?
    Ukoliko se odlučite za uslugu dostave i montaže istu ćete moći dogovoriti za isti dan i u točno određenom terminu.
    Naši djelatnici će Vas nazvati minimalno pola sata prije dolaska, izvršiti dostavu i unos, montirati robu, očistiti prostor  te se pobrinuti za odvoz i zbrinjavanje ambalaže.


  • Da li spajamo uređaje na energente?
    Spajanje uređaja vrše ovlašteni serviseri, a ne Lesnina XXXL monteri.
     
  • Da li se može dogovoriti točno vrijeme dostave?
    Vrijeme dostave se može dogovoriti do 13h ili nakon 13h, dostavljači će Vas na dan dostave svakako pravovremeno obavijestiti o svom dolasku.

    Dostave se vrše do 17:00h
  • Da li dostavljači čekaju da kupac pregleda dostavljenu robu?
    Da, dostavljači su dužni pričekati kupca da pregleda robu.
  • Da li je u dostavu uključen i unos namještaja?
    U cijenu dostave je uključen prijevoz i unos do prizemlja.
    Cijenu unosa namještaja po katu možete pogledati OVDJE.
  • Da li kod dostave i montaže moram platiti trajekt/tunel/most?
    Lesnina XXXL za Vas organizira dostave koristeći prometnice bez naknada kad god je to moguće.Za pojedine frekventne rute smo kreirali i posebne uvjete.
    Za više informacija pogledajte OVDJE.
  • Da li dostavu i montažu mogu platiti na rate?
    Naravno. Dostava i montaža mogu se platiti u našem prodajnom centru tako da vrijede svi uvjeti plaćanja koje možete provjeriti OVDJE.
Česta pitanja
o plaćanju
Česta pitanja
o Lesnina XXXL Card-u
ŽELITE NAS KONTAKTIRATI?
Svoj upit možete poslati našem kontaktnom centru. Ispunite kontakt obrazac i javit ćemo vam se s odgovorom.