Što mogu učiniti ako mi je narudžba isporučena nepotpuna ili oštećena?


Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s proizvodima koje ste zaprimili i postoji razlog za prigovor, rado ćemo vam pomoći i u što kraćem roku to riješiti. Kako bismo vaš zahtjev obradili što je brže moguće, želimo odmah dobiti sve potrebne podatke i izbjeći slanje dodatnih pitanja. 

 

Zato vas molimo da ispunite OBRAZAC ZA PRIJAVU REKLAMACIJE i pošaljete nam ga putem maila zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje.  

 

Postupak:

1) Ispunite obrazac

2) Snimite dokument

3) U mail priložite fotografije i ispunjeni obrazac

4) Pošaljite e-mail na: shop@xxxlesnina.hr

 

Dodatna napomena: Ako ne možete ispuniti obrazac, pošaljite nam u e-mailu odgovore na sva pitanja iz obrasca. Molimo vas uvijek priložite fotografije oštećenja/nedostatka.


Iz ove teme
ŽELITE NAS KONTAKTIRATI?
Svoj upit možete poslati našem kontaktnom centru. Ispunite kontakt obrazac i javit ćemo vam se s odgovorom.