Opći uvjeti poslovanja e-trgovine XXXLesnina Hr.

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

 

Narudžba

 

 Kod prodaje proizvoda raspoloživih na skladištu i u ponudi  e-trgovine – Kupac može namještaj uz izvršeno plaćanje-a (ponuđenim) kreditnim karticama odmah preuzeti, tj očekivati poziv našeg logističkog partnera Gebruder Weiss, te dogovoriti termin dostave. Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. U slučaju da XXXLesnina nije u mogućnosti isporučiti proizvod (vanredne okolnosti), trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) u roku od 14 dana, po primitku vraćene robe.

Kupac nema pravo na kupnju izložbenih primjeraka i primjeraka koji nisu označeni kao dostupni u e-trgovini,osim u slučaju drugačijeg pismenog dogovora sa pozivnim centrom e-trgovine. Odstupanja u površini i boji drvenih površina koja su uobičajena na tržištu ostaju pridržana. Isto tako ostaju pridržana i uobičajena odstupanja kod tekstila (npr. materijal namještaja i dekoracija) s obzirom na sitna odstupanja u izvedbi u odnosu na uzorke materijala, posebno u vezi s tonom boje, jer su uzorci odnosno modeli kupcu prikazani samo u svrhu informiranja i približnog određivanja karakteristike robe, bez jamčenja jednakosti.

 

Kupoprodajna cijena

 

Cijene navedene u ponudi prodavatelja su fiksne konačne cijene koje uključuju porez na dodanu vrijednost. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Dodatne usluge , dostava nisu u cijeni proizvoda.

 

Rokovi isporuke i dostava

 

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, uklučujući i otoke. Pružamo i uslugu unosa namještaja, po cjeniku.

Rok isporuke dostupne robe u e-trgovini je od 3 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac obaviješten o drugačijem roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 7 radnih dana, a dostava na otoke po rasporedu vožnje trajekata.

Termin dostave dogovara se telefonski – dostavljač kontaktira kupca. Nakon trećeg pokušaja telefonskog kontaktiranja, ukoliko kupac ne odgovori dostavljačima, prodavatelj ima pravo obustaviti isporuku i otkazati ugovor te time i obvezu kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) radnih dana.

 

Cijene dostave, nacionalni prijevoz(u cijenu je uključen PDV) :

 

1.Paketne isporuke  30,00kn

U paketne isporuke spadaju sve isporuke koje su u zadanim gabaritima;

max volumen 0,25 cbm, max težine 30 kg, te max dužine 3,0 m , kvadratni oblik

2. Cargo isporuke  200,00kn

U cargo isporuke spadaju svi paketi koji su teži od 30kg, ili se dostavljaju na eur paleti, tj. kvadratni paketi koji ne premašuju dimenzije (2x2x1,8 m ), tepisi, te drugi oblici.

Max duljina 6m.

-dodatak na postojeću cijenu za otoke je dodatnih 70,00kn

Ako stranka ima kombinaciju cargo + paketnu isporuku, u tom slučaju se računa samo veća cijena tj 200,00kn

Gratis dostava za kupnje iznad 3990,00 kn.

 

Ljetni raspored dostava na otoke Hrvatska važeći od 01.06. – 15.08. – Ljetni period

 

 

Raspored dostave po otocima Dalmacija

 

BRAČ SRIJEDOM, SUBOTOM

MLJET dostava u roku 14 dana-SUBOTOM

HVAR SRIJEDOM, SUBOTOM

ŠOLTA dostava u roku 14 dana-SUBOTOM

VIS dostava u roku 14 dana-SUBOTOM

KORČULA SRIJEDOM, SUBOTOM

UGLJAN SUBOTOM

PAŠMAN SUBOTOM

DUGI OTOK SUBOTOM

PAG PETKOM

PELJEŠAC SRIJEDOM, SUBOTOM

MURTER, ČIOVO, VIR dostava u roku 48 sati

 

Raspored dostave po otocima Primorje

KRK dostava u roku 48 sati

CRES, LOŠINJ ČETVRTKOM

RAB UTORKOM

Napomena:

• Pošiljka treba biti u skladištu GW Zagreb minimalno dva dana prije dana dostave.

(Ako je dostava u četvrtak, pošiljka mora biti na skladištu GW Zagreb najkasnije u utorak).

• Ukoliko je subota državni blagdan, dostave se obavljaju prvi sljedeći radni dan.

• Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli,

Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele

Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Preuzimanje od strane kupca se vrši u dolaznoj trajektnoj luci, prema dogovori I ovisno o redu vožnje trajekta/

broda.

 

Zimski raspored dostava na otoke Hrvatska važeći od 15.08. – 01.06. – Zimski period

 

 

Raspored dostave po otocima Dalmacija

 

BRAČ SUBOTOM

MLJET SUBOTOM U ROKU 10 RADNIH DANA

HVAR SUBOTOM

ŠOLTA SUBOTOM U ROKU 10 RADNIH DANA

VIS SUBOTOM U ROKU 10 RADNIH DANA

KORČULA SUBOTOM

UGLJAN SUBOTOM

PAŠMAN SUBOTOM

DUGI OTOK SUBOTOM U ROKU 10 RADNIH DANA

PAG PETKOM

PELJEŠAC SUBOTOM

MURTER, ČIOVO, VIR DOSTAVA UNUTAR 48 SATI

 

Raspored dostave po otocima Primorje

KRK DOSTAVA UNUTAR 48 SATI

CRES, LOŠINJ ČETVRTKOM

RAB UTORKOM

Napomena:

• Pošiljka treba biti u skladištu GW Zagreb minimalno dva dana prije dana dostave.

(Ako je dostava u četvrtak, pošiljka mora biti na skladištu GW Zagreb najkasnije u utorak).

• Ukoliko je subota državni blagdan, dostave se obavljaju prvi sljedeći radni dan.

• Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:

Lastovo, Iž, Prvić, Šipan, Koločep, Zlarin, Lopud, Silba, Vrgada, Krapanj, Molat, Ist, Susak, Drvenik Veli,

Olib, Kaprije, Žirje, Ilovik, Rava, Unije, Premuda, Drvenik Mali, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Biševo, Ošljak, Vele

Srakane, Kornat, Male Srakane, Sveti Andrija.

Preuzimanje od strane kupca se vrši u dolaznoj trajektnoj luci, prema dogovori I ovisno o redu vožnje

trajekta/broda.

 

Rok počinje u trenutku kada XXXLesnina dobije potvrdu autorizacije kartica ponuđenih za plaćanje (ne uključuje vikend i blagdane).

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja na ambalaži i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu i na otpremnici navesti sve primjedbe vezane uz dostavu (oštečenje ambalaže, manjak..);  te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi / preuzimanju.

 

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

 - kreditnim i/ili debitnim karticama: MasterCard, Visa, Diners

- plaćanje pouzećem

- plaćanje po predračunu

Sigurnost uplate i zaštitu podataka jamči nam  SIX Payment Services

 U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već kada uplata bude registrirana.

 

Zamjena reklamiranog proizvoda

 

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave.

XXXLesnina obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži.

Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

 

Otkazivanje ugovora

 

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljnu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija, ugovor se smatra raskinutim, u  trenutku kada služba za kupce e-trgovine dobije obavijest na shop@xxxlesnina.hr.

U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora, neoštećenih artikala, u originalnoj ambalaži.

 

Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 -opće odredbe za ugovore sklopljene na daljinu.

* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,

* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed

* ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

XXXLesnina se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva  u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

 

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru: o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora.

 

Prijava reklamacije se vrši u obrasce predviđene za prijavu istih, koje se nalaze  na web stranici.

Kupac kao potrošač u smislu ZoZP-a je dužan pismeno obavijestiti  prodavatelja o vidljivim nedostatcima, najkasnije 2 mjeseca od  otkrivanja istih. Kod skrivenih nedostataka, odn. nedostataka koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja robe, rok za obavijest o tim nedostatcima iznosi 2 mjeseca od otkrivanja istih, a   prigovori se prihvaćaju najkasnije u periodu 12 mjesec i od preuzimanja robe.

U slučaju da su nedostatci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, prodavatelj ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke nastale nakon isteka jamstvenog roka, prodavatelj će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja

 

Svi ostali uvjeti prodaje koji nisu regulirani zakonom ol zaštiti potrošača-Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, vrijede opći uvjeti XXXLesnine, objavljeni na našoj web stranici.