XXXL jamstveni list – ovo biste trebali znati!

* 5 godina jamstva na robne marke Himolla, Chilliano, Valnatura, Dieter Knoll Collection i Ambiente – odnosi se na asortiman namještaja
* 5 godina jamstva na robnu marku Dieter Knoll Collection – ne odnosi se na asortiman bijele tehnike i kućanskih aparata
* 5 godina jamstva na robnu marku Homeware professional – odnosi se na asortiman opreme za dom
* 5 godina jamstva na robnu marku Dieter Knoll Collection – ne odnosi se na asortiman bijele tehnike i kućanskih aparata
* 5 godina jamstva na robnu marku Homeware professional – odnosi se na asortiman opreme za dom
Visoku kvalitetu naših proizvoda ističemo posebnim jamstvom. Dajemo Vam 5-godišnje jamstvo na sve proizvode obilježene jamstvenim žigom, pod sljedećim uvjetima:
- Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda i prestaje vrijediti po isteku razdoblja od 5 godina od tog datuma. Zahtjev za ispunjenje jamstva morate postaviti isključivo Vi, naš partner iz kupoprodajnog ugovora.
- Izrada proizvoda obilježenih 5-godišnjim jamstvom podliježe intenzivnom postupku nadzora i provjere. Samo tako je moguće zajamčiti proizvodnju bez grešaka u materijalu i izvedbi.
- U slučaju zahtjeva za ispunjenje jamstva, nedostatak ćemo ukloniti popravkom ili reklamirani proizvod zamijeniti novim.
- Slučaj koji je pokriven jamstvom morate prijaviti izravno nama, Vašem partneru iz jamstva, i na odgovarajući način zahtijevati ispunjenje jamstva.
- U slučaju da reklamirani proizvod ne možemo popraviti te Vam u zamjenu isporučimo novi proizvod, kupac je obvezan predati proizvod s reklamiranim nedostacima.
- U slučaju da reklamirani proizvod ne možemo popraviti ili zamijeniti novim, onda Vam na raspolaganje stavljamo adekvatnu zamjenu. Pritom se ne mogu uvijek isključiti razlike u boji i površini, koje su uvjetovane proizvodom, stoga se u takvim slučajevima ne može postaviti zahtjev za naknadu štete.
- Zahtjev za ispunjenje jamstva ne vrijedi u slučaju uobičajene istrošenosti proizvoda.
- Jamstvo ne pokriva financijsku naknadu štete, odštetne niti sve dalekosežne zahtjeve.
- Pravne regulacije, kao što su pravo na jamstvo ili zakon o jamstvu proizvođača, ostaju netaknute ovim jamstvom i ostaju na snazi u okviru zakonskih propisa.
- Za aktiviranje jamstva potrebno je podastrijeti dokaz o kupnji. To može biti u obliku kupoprodajnog ugovora, odnosno potvrde o plaćanju.
Ako se kvar dogodio unutar okvira jamstva, dobit ćete popravljeni ili novi proizvod.
Pažnja: S manjim popravkom se jamstveni rok produžuje za onaj period koliko je kupac bio lišen uporabe kupljenog artikla, dok sa zamjenom ili većim popravkom počinje novo jamstveno razdoblje.
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu.
- Ako se radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod.
- Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom.
- Kod korištenja proizvoda u komercijalne svrhe.
- Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod.