XXXL JAMSTVENI LIST – OVO BISTE TREBALI ZNATI!

Lesnina XXXL 5 godina jamstva

  

Visoku kvalitetu naših proizvoda ističemo posebnim jamstvom. Dajemo Vam 5-godišnje jamstvo na sve proizvode obilježene jamstvenim žigom, pod sljedećim uvjetima:

◦   Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda i prestaje vrijediti po isteku razdoblja od 5 godina od tog datuma. Zahtjev za ispunjenje jamstva morate postaviti isključivo Vi, naš partner iz kupoprodajnog ugovora.

◦   Izrada proizvoda obilježenih 5-godišnjim jamstvom podliježe intenzivnom postupku nadzora i provjere. Samo tako je moguće zajamčiti proizvodnju bez grešaka u materijalu i izvedbi.

◦   U slučaju zahtjeva za ispunjenje jamstva, nedostatak ćemo ukloniti popravkom ili reklamirani proizvod zamijeniti novim.

◦   Slučaj koji je pokriven jamstvom morate prijaviti izravno nama, Vašem partneru iz jamstva, i na odgovarajući način zahtijevati ispunjenje jamstva.

◦   U slučaju da reklamirani proizvod ne možemo popraviti te Vam u zamjenu isporučimo novi proizvod, kupac je obvezan predati proizvod s reklamiranim nedostacima.

◦   U slučaju da reklamirani proizvod ne možemo popraviti ili zamijeniti novim, onda Vam na raspolaganje stavljamo adekvatnu zamjenu. Pritom se ne mogu uvijek isključiti razlike u boji i površini, koje su uvjetovane proizvodom, stoga se u takvim slučajevima ne može postaviti zahtjev za naknadu štete.

◦   Zahtjev za ispunjenje jamstva ne vrijedi u slučaju uobičajene istrošenosti proizvoda.

◦   Jamstvo ne pokriva financijsku naknadu štete, odštetne niti sve dalekosežne zahtjeve.

◦   Pravne regulacije kao što su pravo na jamstvo ili zakon o jamstvu proizvođača ostaju netaknute ovim jamstvom i ostaju na snazi u okviru zakonskih propisa.

◦   Za aktiviranje jamstva potrebno je podastrijeti dokaz o kupnji. To može biti u obliku kupoprodajnog ugovora odnosno potvrde o plaćanju.

 

Ako se kvar dogodio unutar okvira jamstva, dobiti ćete popravljeni ili novi proizvod.

 


Pažnja: S manjim popravkom se jamstveni rok produžuje za onaj period koliko je kupac bio lišen uporabe kupljenog artikla dok sa zamjenom ili većim popravkom počinje novo jamstveno razdoblje.

 


Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:

◦   Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu.

◦   Ako se radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod.

◦   Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom.

◦   Kod korištenja proizvoda u komercijalne svrhe.

◦   Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod.

  

2+3 godine potpunog Bosch jamstva na ugradbene hladnjake i zamrzivače Bosch

◦   Od 01.01.2019. do 31.12.2019. godine.

◦   Za ostvarivanje prava na dodatne 3 godine jamstva potrebno je registrirati uređaj na portalu MyBosch.

◦   Rok za prijavu je do 31.01.2020. u 23:59 h. Vrijedi za uređaje kupljene u periodu od 01.01.2019. do 31.12.2019. godine.