Kako se kupuje u web shopu?

Kupovina se obavlja putem mobitela ili računala u nekoliko jednostavnih koraka, iz udobnosti doma kupca ili s bilo kojeg mjesta na svijetu.
Pregledajte web stranicu Lesnine XXXL i potražite željene proizvode.
Isporuka je moguća samo na teritoriju Republike Hrvatske.

Osnovni koraci online kupovine:
  • traženje željenog proizvoda
  • stavljanje proizvoda u košaricu
  • pregled košarice – kontrola odabranih proizvoda, količine i načina isporuke
  • unos podataka za kontakt i adrese isporuke
  • odabir načina plaćanja
  • prihvaćanje općih uvjeta i završetak kupnje "Kupi sada"

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima.

Upisivanjem određenog pojma u "Pretraživanje" pojavit će se kategorije proizvoda i proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom.

Na listi proizvoda kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis i specifikaciju proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama.

Sve kategorije proizvoda

Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda LESNINA H d.o.o. koji je uređen prema vrstama proizvoda.

Pregled svih kategorija proizvoda dostupan je na https://www.xxxlesnina.hr/kategorije/root.

Narudžba proizvoda

Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "U košaricu" odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen.
Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na novu kategoriju proizvoda, odnosno na „Nastavi s kupovinom“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“.

Klikom na "Pregled košarice" pojavljuje se novi prozor Košarica na kojem je potrebno provjeriti odabrane proizvode i količine te za svaki odabrati željeni način isporuke: Dostava ili Osobno preuzimanje.
(Opcija "osobno preuzimanje" nije dostupna za sve artikle i ovisi o raspoloživosti proizvoda u odabranoj poslovnici/skladištu.)

Ako je na raspolaganju kod bona za popust, sada ga je potrebno upisati u odgovarajuće polje te kliknuti na "Iskoristi".

Ukoliko kupac želi završiti proces odabira proizvoda, potrebno je kliknuti na ikonu „Na blagajnu“.
Tada će se pojaviti dodatni prozor s desne strane gdje treba kliknuti ili na ikonu "Nastavi kao gost" ili na ikonu "Prijava" ako kupac već ima kreiran korisnički račun na našoj web stranici.
Ako kupac klikne na "Nastavi kao gost" bit će preusmjeren na stranicu na kojoj je potrebno unijeti sljedeće obvezne podatke kako bi se izvršila narudžba: e-mail adresa, broj telefona, ime, prezime, ulica, kućni broj, poštanski broj i mjesto.
Kupac može, uz navedene podatke, unijeti i sljedeće podatke koji nisu obvezni za provedbu narudžbe: kat, oznaka postoji li u zgradi dizalo, dodatak adresi, broj kartice Lesnina XXXL card te oznaku da želi platiti kao pravna osoba i oznaku da želi drugu adresu na računu.

Iako imate mogućnost navesti podatak o katu i dizalu, molimo vas obratite pažnju:
1) Proizvode koji su cargo (veliki artikli) dostavlja Gebrüder Weiss do kolnog ulaza i ne unose se u objekt. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
2) Za manje paketne isporuke imamo dostavu do vrata stana/kuće, a kurirska služba DPD također nudi i uslugu isporuke paketa na „sigurnu“ lokaciju (terasa, garaža, dvorište) ili preusmjeravanje u jednu od paketnih stanica.
Nakon popunjavanja svih gore navedenih obveznih podataka kupac je, kako bi nastavio s procesom narudžbe, dužan kliknuti na polje „Nastavi na načine plaćanja“ te odabrati jedan od ponuđenih načina plaćanja.
Ovisno o odabranom načinu plaćanja razlikovat će se idući korak narudžbe.
Ako je kupac odabrao plaćanje Po pouzeću – prilikom isporuke ili Plaćanje po predračunu – internet bankarstvom i kliknuo na "Nastavi", na gornjem dijelu zaslona treba provjeriti točnost unesenih podataka te označiti kućicu „Da, pročitao/pročitala sam OUP i Informacije o pravu na opoziv te ih prihvaćam i upoznat/a sam s time da narudžba uključuje obvezu plaćanja.“ nakon čega će moći kliknuti na kućicu „Kupi sada“.

Nakon kupovine kupac će na zaslonu dobiti broj narudžbe te će putem poruke elektroničke pošte biti obaviješten o istoj.

Nakon završetka narudžbe

Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom primitka narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.

Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu narudžbe putem e-pošte dužan je kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte [email protected] ili na broj telefona 01/3300-850 svaki radni dan u vremenu 8-16 sati.
Imate li pitanja o kupovini u web shopu?
Dostupni smo od ponedjeljka do petka, 08:00-16:00 h


putem telefonskog broja 01/3300-850
putem e-maila [email protected]



Rado ćemo Vam pomoći!