Već 75 godina kreiramo domove zajedno!
Tradicija i kvaliteta Lesnine poznata je svakom hrvatskom kupcu više od 75 godina, a znanje, iskustvo i uvažavanje zajedničkog poslanstva tvrtke doveli su Lesninu na mjesto vodećeg trgovačkog lanca u opremanju doma u Hrvatskoj i regiji. Lesnina je cijeli niz godina nositelj trendova na ovim prostorima što je rezultat ozbiljnog i predanog rada te uspješne poslovne politike. Sredinom 2010. godine postala je dio velikog koncerna XXXL, koji se još od njegovog osnivanja godine 1945. kontinuirano razvija u pozitivnom smjeru, a izvrsnim radom otvorene su tisuće radnih mjesta. Svojim gospodarskim rastom, raste i odgovornost prema djelatnicima, okolišu i društvu.
Tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES, a 1956. godine preimenovana je u LESNINA. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća Lesnina je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je, sa svojim trgovinama, bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše države. U razdoblju od 1994. do danas Lesnina je kontinuirano investirala i obnavljala prodajne prostore te širila skladišta. Danas u regiji raspolaže razgranatom mrežom s više od 40 prodajnih mjesta i preko 200.000 m2 prodajno-skladišnog prostora. Trenutno u regiji zaposlenih ima 1.800, a samo u Hrvatskoj je više od 1000 zaposlenih.
U najvećim hrvatskim prodajnim centrima u Zagrebu (Lesnina Zagreb East i Lesnina Zagreb West sa 73.000 m2 prodajno skladišnog prostora), Splitu (40.000 m2), Rijeci (30.000 m2), Varaždinu (25.000 m2), Zadru (20.000 m2) i u Puli (20.000 m2), dopunjuje se ponudom prema načelu „sve za dom“ koji uključuje veličinom možda manje komade, ali nikako ne i manje važne. Tako tu možete pronaći tepihe, rasvjetu, posteljine, roštilje, sve za vašu kuhinju, ekskluzivne servise, baby asortiman pa sve do onih lijepih detalja koji dom čine posebnim. Ne smijemo izostaviti ni naše centre u Čakovcu (6.000 m2) i Osijeku (3.000 m2) koji, iako nemaju asortiman „opreme za dom“, i dalje su ključan dio naše mreže s atraktivnom ponudom i uvijek novim trendovima u namještanju.
Mi znamo što je našim kupcima bitno stoga je edukacija i stručno usavršavanje naših trgovaca od iznimne važnosti, dok paralelno ulažemo u obnovu prodajnih centara. Atraktivni proizvodi Lesnine XXXL dostupni su vjernim kupcima i u najudaljenijim krajevima Hrvatske putem Lesnina webshopa, a naši centri Lesnina Zagreb East, Pula, Rijeka, Split, a od 2024. godine i Zadar - nude i XXXL restoransku ponudu čija se kvaliteta temelji na dobro poznatim XXXLutz restoranima u Austriji uz široku paletu proizvoda i gastronomskih delicija.
Osim noviteta u uređenju interijera, Lesnina XXXL nastavlja s vrlo ambicioznim tempom s novim projektima. Prvi u nizu je novootvoreno centralno skladište u Zdenčini. To je investicija za budućnost koja omogućuje znatno veći broj proizvoda na zalihi čime će proizvodi biti dostupni odmah, kako u trgovinama tako i na Lesnina webshopu, a upravo dostupnost i brza isporuka proizvoda do krajnjeg kupca je naša prednost pred konkurencijom. S druge strane, stanovnike Osijeka u skoroj budućnosti očekuje otvorenje velikog prodajnog centra na 20.000m2.
Veliki investicijski projekti, raširenost trgovina i širok asortiman proizvoda preduvjeti su kako bi Lesnina XXXL i dalje ostala u korak s trendovima na tržištu, a sve u cilju boljeg iskustva kupnje.
Dobro osmišljenom poslovnom politikom, modernim proizvodima i atraktivnim cijenama, odličnom kvalitetom i stručnim servisom spram kupaca te stalnim ulaganjem u objekte, Lesnina je postala najveći i vodeći lanac namještaja i opreme za dom u Hrvatskoj i regiji. Unoseći dašak luksuza koji svaki interijer čini unikatnim i glamuroznim ili nudeći pristupačna, a opet iznimno zanimljiva rješenja prilagođena svakodnevici, ime Lesnina XXXL je sinonim za dizajn, funkcionalnost i vrhunsku kvalitetu.
Tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES, a 1956. godine preimenovana je u LESNINA. U sedamdesetim i osamdesetim godinama prošlog stoljeća Lesnina je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je, sa svojim trgovinama, bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše države. U razdoblju od 1994. do danas Lesnina je kontinuirano investirala i obnavljala prodajne prostore te širila skladišta. Danas u regiji raspolaže razgranatom mrežom s više od 40 prodajnih mjesta i preko 200.000 m2 prodajno-skladišnog prostora. Trenutno u regiji zaposlenih ima 1.800, a samo u Hrvatskoj je više od 1000 zaposlenih.
U najvećim hrvatskim prodajnim centrima u Zagrebu (Lesnina Zagreb East i Lesnina Zagreb West sa 73.000 m2 prodajno skladišnog prostora), Splitu (40.000 m2), Rijeci (30.000 m2), Varaždinu (25.000 m2), Zadru (20.000 m2) i u Puli (20.000 m2), dopunjuje se ponudom prema načelu „sve za dom“ koji uključuje veličinom možda manje komade, ali nikako ne i manje važne. Tako tu možete pronaći tepihe, rasvjetu, posteljine, roštilje, sve za vašu kuhinju, ekskluzivne servise, baby asortiman pa sve do onih lijepih detalja koji dom čine posebnim. Ne smijemo izostaviti ni naše centre u Čakovcu (6.000 m2) i Osijeku (3.000 m2) koji, iako nemaju asortiman „opreme za dom“, i dalje su ključan dio naše mreže s atraktivnom ponudom i uvijek novim trendovima u namještanju.
Mi znamo što je našim kupcima bitno stoga je edukacija i stručno usavršavanje naših trgovaca od iznimne važnosti, dok paralelno ulažemo u obnovu prodajnih centara. Atraktivni proizvodi Lesnine XXXL dostupni su vjernim kupcima i u najudaljenijim krajevima Hrvatske putem Lesnina webshopa, a naši centri Lesnina Zagreb East, Pula, Rijeka, Split, a od 2024. godine i Zadar - nude i XXXL restoransku ponudu čija se kvaliteta temelji na dobro poznatim XXXLutz restoranima u Austriji uz široku paletu proizvoda i gastronomskih delicija.
Osim noviteta u uređenju interijera, Lesnina XXXL nastavlja s vrlo ambicioznim tempom s novim projektima. Prvi u nizu je novootvoreno centralno skladište u Zdenčini. To je investicija za budućnost koja omogućuje znatno veći broj proizvoda na zalihi čime će proizvodi biti dostupni odmah, kako u trgovinama tako i na Lesnina webshopu, a upravo dostupnost i brza isporuka proizvoda do krajnjeg kupca je naša prednost pred konkurencijom. S druge strane, stanovnike Osijeka u skoroj budućnosti očekuje otvorenje velikog prodajnog centra na 20.000m2.
Veliki investicijski projekti, raširenost trgovina i širok asortiman proizvoda preduvjeti su kako bi Lesnina XXXL i dalje ostala u korak s trendovima na tržištu, a sve u cilju boljeg iskustva kupnje.
Dobro osmišljenom poslovnom politikom, modernim proizvodima i atraktivnim cijenama, odličnom kvalitetom i stručnim servisom spram kupaca te stalnim ulaganjem u objekte, Lesnina je postala najveći i vodeći lanac namještaja i opreme za dom u Hrvatskoj i regiji. Unoseći dašak luksuza koji svaki interijer čini unikatnim i glamuroznim ili nudeći pristupačna, a opet iznimno zanimljiva rješenja prilagođena svakodnevici, ime Lesnina XXXL je sinonim za dizajn, funkcionalnost i vrhunsku kvalitetu.