€ 349,‒
8 savjeta za home office
Bilo privremeno ili trajno, radno mjesto u vašem domu nudi prednosti, ali i izazove. Bez obzira opremate li kut u dnevnoj sobi koji ćete prenamijeniti u radno mjesto ili uređujete posebnu radnu sobu, učinite da ona bude što ugodnija. Svatko kome bude neudobno prilikom rada, vrlo brzo će se preseliti do blagovaonskog stola, kauča ili čak kreveta – nije tajna da to baš i nije produktivno. U nastavku donosimo osam savjeta u kojima otkrivamo na što biste trebali obratiti pažnju prilikom uređivanja kućnog ureda kako biste što produktivnije mogli svakodnevno raditi od kuće.
1. Koje je najbolje mjesto u stanu?
Prilikom odabira idealnog mjesta za uređenje kućnog ureda, imajte na umu da bi trebao biti u prostoriji s prozorom koji će osigurati dnevno svjetlo. Osim toga, važno je odabrati sobu koja je najmanje izložena buci. Soba s pogledom na bučnu glavnu ulicu ispod prozora nije baš prikladna za stvaranje adekvatne radne atmosfere u kojoj ćete biti koncentrirani i fokusirani na posao.


Buku možete prigušiti tepihom koji će istovremeno učiniti sobu ugodnijom. On može biti šaren, a u tom slučaju ostatak sobe trebao bi biti u neutralnim nijansama. Birajte namještaj, opremu i dekoracije u bojama koje će pozitivno djelovati na vas i koje vam neće brzo dosaditi.
2. Što zaista trebam?
Za početak potrebno je ući u prostoriju i razmisliti što točno trebate za obavljanje svakodnevnih radnih zadataka. Pritom planirajte pažljivo i detaljno kako biste se opremili onime što vam je stvarno potrebno. To će ovisiti i o vašem zanimanju – kao grafički dizajner možda ćete trebati mali stolić i dodatan veliki stol za kreativan rad, dok ćete kao konzultant možda trebati komodu s ladicama u kojoj ćete organizirati sve papire vezane za posao.
Prije kupovine i uređivanja kućnog ureda, napravite popis. Možete ga koristiti kao vodič prije nego što počnete impulzivno kupovati, inspirirani idejama s raznih internetskih stranica. Dobro napravljen popis pomoći će vam na putu prema savršenom radnom okruženju.
Prije kupovine i uređivanja kućnog ureda, napravite popis. Možete ga koristiti kao vodič prije nego što počnete impulzivno kupovati, inspirirani idejama s raznih internetskih stranica. Dobro napravljen popis pomoći će vam na putu prema savršenom radnom okruženju.


3. Uređenje kućnog ureda – kakav mi namještaj treba?
Hoćete li se odlučiti za pojedinačne komade ili setove namještaja, u potpunosti ovisi o vašem ukusu. Važno je da se fokusirate na funkcionalnost. Vidjeli ste simpatičnu baršunastu fotelju koju biste mogli koristiti kao uredsku stolicu? Čini se kao dobra ideja, no biti produktivan s bolovima u leđima i nije baš jednostavno. Kada uređujete kućni ured, svakako biste trebali uložiti u pravu uredsku stolicu na kojoj možete sjediti osam sati dnevno.
Uredske stolice
prikaži višePreskoči odjeljak


umjesto € 99,‒**










Više bojaDostupno više boja
€ 149,‒
€ 75,‒
Akcija
€ 139,‒
€ 119,‒
Više bojaDostupno više boja
€ 169,‒
€ 219,‒
Za stvaranje odgovarajuće atmosfere za rad, vrlo važnu ulogu ima rasvjeta. Prilikom traženja prave svjetiljke za uredski stol, imajte na umu da oči trebaju biti dobro zaštićene. Birajte pažljivo i tražite modele koji će osigurati kvalitetno osvjetljenje.
Rasvjeta za uredski stol
prikaži višePreskoči odjeljak



umjesto € 79,99





€ 59,99
Akcija
Vintage pisaći stolić može izgledati super chic i biti prikladan ako je mali laptop sve što vam treba za rad. U suprotnom, što je ipak češće, trebat će vam puno više prostora. Svakako se preporučuje ergonomski stol koji omogućuje uspravan sjedeći položaj. Birajte uredski stol koji je visinom optimalno prilagođen vašim potrebama i obratite pozornost na držanje tijela dok sjedite.
Uredski stolovi
prikaži višePreskoči odjeljak

















€ 199,‒
€ 189,‒
€ 375,‒
€ 179,‒
Više varijantiDostupno više varijanti
€ 219,‒
€ 129,‒
€ 699,‒
€ 199,‒
€ 129,‒
Pravila ergonomskog sjedenja

4. Gdje pohraniti dokumentaciju?
Ponekad u radnom kutku trebamo mnogo više prostora nego što nude ladice stola. More dokumenata, fascikala i uredskog materijala treba negdje odložiti, a za to su idealni uredski regali i police. Karakterizira ih funkcionalnost, ali istovremeno služe kao lijep ukras kućnog ureda. Birajte prema potrebama i ukusu: uski ormari, drvene ili metalne pregradne kocke, otvoreni ili zatvoreni pretinci…




5. Kako održati red?
Prije svega, cijeli dom bi trebao biti uredan kako biste mogli raditi produktivno i koncentrirano. Zatvaranje vrata i ignoriranje kaosa se ne računa. Na samom radnom mjestu ne biste trebali skladištiti nepotrebne knjige, hrpe papira ili pola šalice hladne kave od prethodnog dana. Kod kuće ne morate slijediti "politiku čistog stola", ali svakako morate paziti da imate dovoljno čistog prostora za razmišljanje i rad.

6. Gdje s uređajima?
Nitko ne voli razbacane stvari svuda okolo. Osim praktičnih uredskih regala i polica, dobro će poslužiti i mali uredski ladičari u koje možete pospremiti službeni mobitel, razne kablove ili laptop, a na njemu možete držati i printer. Poželjno je da ladičari imaju kotačiće jer to omogućuje da ih pomičete po prostoriji.


7. Kako organizirati svoj radni dan kod kuće?
Uz pažljivo planiranje, produktivan kućni ured vrlo je jednostavno postići. Ustajanje, tuširanje i odijevanje – sve ono što radite svakog jutra prije nego odlazite na posao, vrijedi i prilikom rada od kuće. Nastojte zadržati rutinu kako bi produktivnost ostala na istoj razini. Rad u pidžami mogao bi smanjiti učinkovitost pa za kućni ured birajte odjeću koja ne mora biti formalna i koja će omogućiti potrebnu udobnost. Ne zaboravite uzimati redovite pauze, kretati se i odmoriti oči od neprestanog gledanja u zaslon.


8. Gdje možemo biti kreativni?
Kada ste na poslu, ne provodite baš cijeli dan sjedeći za svojim radnim stolom. Osim posla koji zahtijeva provođenje vremena za stolom, koristite i druge prostorije pa tako razgovarate o idejama u sobi za sastanke ili koristite prostor za opuštanje. Zašto biste onda sjedili na jednom mjestu u kućnom uredu? Upravo zato, prilikom uređenja kućnog ureda, planirajte i "kutak za razmišljanje". No, to nikako ne bi trebao biti kauč u dnevnom boravku ili krevet u spavaćoj sobi. Udobna stolica za čitanje, opuštajući naslonjač ili vreća za sjedenje u radnoj sobi idealni su za razmišljanje – posebno u kombinaciji s lijepom podnom svjetiljkom i ukrasnim jastucima. Takav kutak bit će ugodno mjesto i navečer nakon posla.
A kako izgleda vaše radno okruženje?
Klikni za ured iz snova