Usluge u poslovnicama
Doznajte više informacija o montaži i opcijama dostave prilikom kupovine u poslovnicama.
Što ako prilikom preuzimanja robe/montaže artikl ima reklamaciju?
Nedostatak na artiklu možete prijaviti dolaskom u najbliži centar Lesnine XXXL ili putem kontaktnog centra.
Kako bismo Vašu reklamaciju riješili u što kraćem roku molimo Vas da ponesete cijeli artikl (mali artikl) kod dolaska u najbliži centar ili nam dostavite slike artikla i dijela koji reklamirate.
U slučaju da je nedostatak uočen na tapeciranom namještaju molimo Vas da nam dostavite i sliku ambalaže.
Kako bismo Vašu reklamaciju riješili u što kraćem roku molimo Vas da ponesete cijeli artikl (mali artikl) kod dolaska u najbliži centar ili nam dostavite slike artikla i dijela koji reklamirate.
U slučaju da je nedostatak uočen na tapeciranom namještaju molimo Vas da nam dostavite i sliku ambalaže.
Kontaktirajte nas
Obrazac za kontakt
Pišite nam putem obrasca za kontakt, a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.